Melodifestivalen del 2

Robin var borta igår kväll så jag och Ivar hade riktig schlagerfest med massa gott att äta. Fast Ivar var inte så intresserad av att titta på tv just igår tyvärr. Han ville hellre leka med djuren när han ätit sig mätt på ostbågar och kex. Sen blev han trött. Och sen kom The Ark! Då vaknade han till liv och blev alldeles till sig och skrek "Han är nakenfis! Han är nakenfis!" och skrattade jätte mycket åt Ola Salo! Och bättre blev det ju när han slängde av sig jackan. :) Jag tror han gillade låten också, han satt och diggade så där som han gör när han hör bra musik. Och rätt låtar vann och allt! Det blev nästan lite rörd när hon Marie vann och blev så där glad! Det va fint.

Nu har Robin och Ivar åkt till Björn så att jag äntligen får tid att plugga. Det har jag väntat på i flera veckor nu känns det som. Så det är bäst jag sätter igång! Dax för en fördjupning i antiken!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

=) Härligt med melodifestivalen! =) Jag var förövrigt på seminarium med eran granne under, hon med två hundar. Hon är nyvärvad Iggis, tydligen. Galet!

Kram på dig!

Postat av: Sofia

Va? Är hon iggis? Vad roligt! Vad var det för seminarium?

2007-02-12 @ 10:57:09
URL: http://sofiaivarsson.blogg.se
Postat av: Andrea

Ja.. Jag satt och grät när hon gick vidare... KÄnns så roligt att mitt upp i all kommers, med samma låtskrivare och artister i princip varje år, så kan en duktig tjej komma och bara pang! Komma med! Det är melodifestivalen det.. =)

2007-02-12 @ 23:16:45
URL: http://andreamaria.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag håller med! Det är melodifestivalen det! Som det ska vara.

2007-02-13 @ 10:55:15
URL: http://sofiaivarsson.blogg.se
Postat av: Peter Andersson

Det var ett seminarie ordnat av IOGT om HBT-arbetet i IOGT och nu när de tagit in så många frikyrkliga vill de visa att även HBT är lika välkomna. Det snackades lite om hur IOGT borde arbeta vidare med nätverk etc. Det var bra seminarie, Pelle Hanaeus var med! =) Skitbra!

Jo, hon Anki, som hon heter under dig, sa att min kompis Johannes var lik hennes granne, och att det var glasögonen. Då förstod jag genast att det var ni som var hennes grannar, när hon sa att han hade en tjej och en liten son, som hette typ Ivan, Ivar eller något. Då sa jag att jag kände er, och hon blev helt paff. =)

2007-02-15 @ 10:49:27
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback