Pollen

Det borde snackas mer om alla fantastiska och sjuka grejer som händer när man är gravid. (Och lite mindre om det läskiga, som att man kan dö och sånt)
Jag ringde mamma igår kväll och uppdaterade henne på veckans händelser. Ivar har varit förkyld och pollenallergisk. Så pratade vi om att det är som om barnet tar över mammans allergi under graviditeten. Är inte det skumt? Eller helt naturligt, jag vet inte.. Jag har alltid varit väldigt pollenallergisk, men nu märker jag knappt av att det. Medans Ivar är jätte sjuk. Det var samma sak när mamma fick mig, då tog jag över en del av hennes allergier.
Någon borde skriva en bok om sånna som får en ny hårfärg när de är gravida och sånt, det skulle va spännande läsning.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nej! Stackars mina framtida små allergibarn! =( Appropå det, Peter ringde idag.. Nu är jag glad! =) Men saknar er..

2007-05-02 @ 21:38:53
Postat av: Sofia

Jo, jag tänkte på det Andrea.. Men min foskning är inte riktigt att lita på, så ta med en nypa salt liksom. :)
Och va att han ringt!!

2007-05-03 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback