Ivar och farbror Stoffer!

Ivar och farbror Stoffer!


Kommentarer
Postat av: åsa

okej. nu ska jag vara fånig. vad gör vi nu för tiden? varför hör vi aldrig av oss? det var alldeles för länge sen vi sågs. ska vi leka? vad gör du i helgen? jag har köpt lite fina träpärlor. jag vill träffa dig.

pusspuss!

2006-10-03 @ 10:52:52
Postat av: åsa

det är alltså fånigt att försöka vara klämmig och citera ledin.

2006-10-03 @ 10:53:08
Postat av: åsa

åå. när ska vi leka? NÄR SKA VI LEKA?! det känns så konstigt att ha lite tid. förut har jag ju haft all tid i världen! men ja. nu vill jag ha sofiatid. gärna i helgen. om du kan. lördag - söndag är stefan och utbildar nya junisledare i öjersjö. sofia&åsakväll at my place? pärlor. och nånting. mat. jamen du vet. mys!

2006-10-03 @ 10:56:16
Postat av: åsa

(det fånigar är alltså att citera ledin när man inte träffats på länge.)

Postat av: åsa

vad händer med mina kommentarer! först kommer ingen, sen helt plötsligt dyker alla upp!

hahaha.

2006-10-04 @ 09:30:46
URL: http://asakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback