trött och sjuk och stressad!

Jag är förkyld och orkar inte plugga. Jag har skitmycket i skolan nu. Det är så mycket att när jag tänker på det så förstår jag verkligen inte hur jag ska hinna allt. Jag orkar inte bli stressad igen. Robin och Ivar vill inte bo med mig när jag är stressad. Inte ens jag vill bo med mig då!

Jag har skrivit det flera gånger nu.. Men jag får det verkligen inte att gå ihop! Jag vet inte vad jag ska göra. Kan man inte plugga och ha barn? Jag funderar på att låta Ivar gå hos dagmamman några fler timmar i veckan.
Sen Robin började skolan har vi förlorat 50 timmar arbetstid här hemma! (Han är borta 10 timmar om dagen.) Det är ju helt sjukt mycket!! Jag kanske ska bli hemmafru ändå. Då slipper jag vara stressad i alla fall. Eller också måste jag bli rik så vi kan betala någon att städa och laga mat och sånt. Men jag vill egentligen inget av det. Vi kanske ska flytta ut på landet och bli bönder eller nåt och så kan Ivar vara med oss på jobbet istället... Fast jag kan inget om kossor. Jag tror jag ska bli arbetslös istället!

Tyck synd om mig! :)

Kommentarer
Postat av: åsa

men det är ju precis vad kd vill! att du ska bli hemmafru, så det kan ju bli så att du kan få bidrag för det nu. utnyttja det den lilla stunden de sitter kvar. ;D och så får du ta det lite lugnare och kanske kan komma på vad du vill bli när du blir stor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback