moral?

Ivar har börjat rita på sin duplobondgård hemma. Ser ut som nybörjargrafitti. :)
Hans faster Kristin kom på besök i fredags och uppmuntrade till grafittimålningen! Det är ju väldigt roligt tycker jag. Men kommer jag alltid tycka det? Får man uppmuntra till sånt som förälder? Det är klart man "får", men är det bra? Någon dag måste jag ha bestämt mig för vad jag ska tycka om det.. Det är ju svårt att fördöma något jag själv har gjort.

Ivar har lärt sig att man ska kommentera när någon har nya kläder på sig. (Jag kanske gör det ofta?) I alla så frågade han en kompis till mig och Robin "har du köpt den?" ("var har du köpt den" har han säkert hört mig fråga..) men grejen var att den var inte köpt utan snodd. Hon sa inte det till Ivar, utan det blev bara tyst..
Jag kanske måste börja umgås med människor med lite högre moral? :)
Som har bättre inflytande på mitt barn.

Kommentarer
Postat av: Gunilla H

Bra!

Postat av: Anonym

naaaaee... ;D

har varken fatt diarre eller japansk hjarnhinneinflammation, forresten.

men hemlangtan..

puss!

2006-12-01 @ 03:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback