Vilken konstig vecka..

Ja, ovanlig vecka. Det har hänt sånt där som aldrig händer annars.

Jag skrev klart sista stora skolarbetet natten till onsdag och sen har jag inte tittat åt skolgrejerna jag har kvar. Nu har min hjärna tagit sommarlov. Men samtidigt har jag känt mig helt rastlös och det har inte inte varit roligt att titta på tv och slappa. Vad har hänt med mig?

Det är sån där härlig avskedsstämning i skolan nu och alla gillar varann extra mycket. Telefonnummer byts och alla tar sig lite mer tid än vanligt att stanna och prata eller gå och fika.. Och många har berättat sin ålder den här veckan. Det är spännande. De jag hänger med i skolan är mellan 22-41 år. Sen finns det ännu äldre jag pratar med ibland.. Jag tänker på dem som i min ålder.. 41 är ju gammalt liksom! :)

Något som också är spännande är ju att alla är så olika (vilket jag ju jämt tjatar om) och jag började tänka efter vad mina skolkompisar har för bakgrund.. Allt från pizzabagare till modell! Och jag blir bara mer och mer övertygad om att jag valt rätt utbildning till hösten. Jag ska ha ett jobb med den bredden av människor. Det vore lycka!

Kommentarer
Postat av: Boffo

Vilken utbilding har du sökt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback