Studenten!

Har precis kommit hem från ett biobesök med ett gäng från skolan. Jag är supertrött men jag har ingen lust att lägga mig. sommarlovet har börjat nu. Eller, skolavslutningen är på fredag. Men sen måndag kväll har jag varit ledig. Och det känns jätte konstigt. Jag har ju längtat efter ledighet ganska länge nu. Men det känns mest konstigt.. Och lite tråkigt faktiskt. Men det går nog över snart.. HIttills som ledig har jag: sovit middag när jag kände mig trött, börjat titta på tv igen (jag slutade nästan helt nån gång i april!), pratat länge i telefon, träffat människor. Så försöker jag sluta äta så sjukt mycket godis, nu när jag inte pluggar. Men det är svårt. Två dygn utan godis förra veckan är det längsta jag klarat...
Tänk, på fredag tar jag studenten. (För andra gången...) Det känns overkligt. Och något som känns helt sjukt overkligt är att jag fått MVG i allt jag gjort det här läsåret! Till och med i datorbyggarkursen! Det är jag lite extra stolt över. :) Nu försöker jag ta in det.. Så att jag kan känna mig jävligt nöjd på fredag. Hör av dig om du vill komma på studentfika!

Kommentarer
Postat av: Helene

Men åh, du är ju så bra!!! Hoppas det blir ett trevligt fika!

Postat av: Therese

Grattis!

2007-06-08 @ 22:21:16
URL: http://tevvie.blogg.se
Postat av: åsa

blev det en ordentligt sovmorgon i lördags nu då? puss!

2007-06-11 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback