läget just nu:

Det går riktigt bra för mig i skolan just nu. Jag får rätt mycket gjort nu när jag är hemma själv på dagarna. Blir ju ändå en massa plugg kvar till kvällen, men det känns som om jag har det under kontroll just nu. Som det ser ut nu kommer jag kunna åka iväg till FS-mötet på fredag utan att vara stressad över att jag borde plugga!
Fast det kommer ta ett tag att vänja sig vid att Robin också pluggar. Och att han är borta så mycket på vardagarna. Ivar undrar fortfarande var pappa är på mornarna. :) Han tror ibland att de leker och pappa gömt sig... Snart kommer jag börja gnälla över de långa promenaderna till och från dagmamman... Men jag försöker hålla humöret uppe. I helgen har vi gjort storkok och bakat bröd och handlat allt vi kan tänkas vilja äta tills på fredag. Känns väldigt vuxet. Och väldigt skönt. Så slipper vi tänka på att handla och laga mat när vi kommer hem och är trötta.
Nu måste jag hämta Ivar!

Kommentarer
Postat av: åsa

:)

fick du mitt sms?

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback