Ännu en dag hemma..

kakor  Jag är så rastlös. Igår bakade vi kakor för att jag inte skulle gå åt. Jag skulle vara en dålig hemmafru. Jag håller på att bli tokig och jag har bara varit hemma en vecka...

ivar på promenad
Idag tvingade jag ut Ivar på promenad. Han är ju frisk nu men fortfarande trött och gnällig och gråter för minsta lilla grej..

ivar kör vagnen
Ivar fick köra egen vagn i affären. Det tycker han är skoj. Han kör som en galning! Rätt konstigt att ingen blivit påkörd än... Sen när vi kommer fram till kassan blir det alltid en överraskning för mig vad Ivar lagt i vagnen.

vattenpöl
På vägen hem testade Ivar om hans nya vinterskor är vattentäta. Det var dem. Men inte jackan, byxorna eller vantarnna.. Så vi fick skynda hem och byta till torra kläder.

Ikväll ska jag på teater med min svenskaklass. Vi ska se körsbärsträdgården på Statsteatern. Det har jag sett fram emot hela veckan. Äntligen ska jag få komma ut! Lite lyxigt att gå på teater på min enda lektion den här veckan..

Kommentarer
Postat av: åsa

åå, jag skulle också ha sett den med min klass! men så blev det nåt med biljettpengarna och bajsbajsbajs. imorgon åker vi till söderhamn, och så åker jag till ludvika på onsdag. men vi får höras!

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback