Snart börjar skolan!

Idag har jag registrerat mig på lärarprogrammet. Känns bra. Gick runt och tittade på lokalerna och det kändes också väldigt bra. Det luktade nytt och jag kan absolut tänka mig att spendera några år av mitt liv där. :) Jag kollade in böckerna i biblioteket och hittade Pelle Svanslös och massa andra barnböcker. Sånt som jag läser på min fritid. De hade många böcker om vin också ju för sig.. Är det blivande hemkunskaplärare som läser det eller? Inne i studentkårens bokhandel tänkte jag att jag vill läsa alla böcker. Nu på en gång.
Så nu har jag gått från att inte riktigt vilja börja skolan till att längta. Jag kikade även in i min gamla skola idag och kände att jag är färdig där. Så skönt. Nu ska jag bara hitta på nåt att göra i 9 dagar innan jag får börja. Fast det är nog inget problem...

Kommentarer
Postat av: åsa

skolpirret.. det är en härlig känsla!

Postat av: åsa

lycka till imorgon! jag är övertygad om att allt kommer gå skitbra. PUSS!

2007-09-03 @ 00:13:52
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack Åsa! Det gick jätte bra. :)

2007-09-03 @ 21:14:39
Postat av: Elin

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 11:31:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback