Jag är positiv.

Jag skrev lite negativa grejer här, men så tog jag bort det...


Det bästa idag: vår ute. Ivar är frisk från sin förkylning och kan sova i sin säng igen istället för att hosta och snora på mig hela nätterna. Mamma skickade ett vykort med en dikt på om att ta hand om sig själv. Jag gick till skolan fast jag inte ville. Jag har skrivit ganska mycket på mitt hemprov som ska vara klart idag så jag borde bli klar innan midnatt. Jag satte på mig klänning och läppglans imorse och då gjorde det inte så mycket att inte hunnit tvätta håret idag.


Dagen började så här:
Ivar: Jag tycker bara om dina händer! (jag ska min hand på hand kind och så kan han liksom lägga huvudet i handet och gosa lite.) Och ditt hår! (gosa med håret är ju alltid mysigt)
Sofia (lite förvånad): Tycker du inte om något annat med mig?
Ivar (funderar): Joo.. Jag tycker om din pussmun och dina ögon. Och allt!
Och så fick jag en bamsekram. Vilken kärleksförklaring va? Så borde man alltid få börja sin dag!


Kommentarer
Postat av: åsa

åå, vilken gosing!!

Postat av: Towe

Åh alla borde ha en ivar ibland!

Va mysigt vårigt att ha klänning! Jag längtar till kjol- och klänningsvädret. Jag är så trött på alla långkalsonger och fula, tjocka tröjor, och halsdukar och långa otympliga jackor. Usch för vintern.

2007-03-15 @ 13:37:03
Postat av: Sofia

Ja, alla borde ha en gosig Ivar! Han är så fin.
Och långkalsongerna slänger jag snart ut! Fram med kjolarna nu!

2007-03-19 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback