Ivar tvärtemot!

Ivar har en extra trotsig period just nu.. Trots kräver äter energi. Men efter en paus i slottsskogen idag hade jag ny energi till två-tre timmars dust innan han till slut somnade strax efter 23. Han som annars bara lägger sig på kudden, säger godnatt och somnar själv.. Låg brevid honom i sängen en stund när trotset lugnat sig. Han låg på min arm och visade hur man klappar fint. Vi pratade om ögonbryn och att vi nog ska gå till biblioteket imorgon och låna roliga böcker. Så sa jag "vad skulle jag göra utan dig" och Ivar funderade en lång stund. Svarade sen: "Om du inte hade mig skulle du leta och leta och leta. Jag skulle vara någon annanstans och alla skulle vara ledsna. Sen hittar du mig!"

Kommentarer
Postat av: Robert

Åhh, ett efterlängtat Ivar-citat! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback