Barns sång=tårar

När jag var liten tyckte jag min mamma va lite pinsam på skolavslutningar och lucia och sånt. För hon gråter alltid när barn sjunger! Och nu är jag likadan!
Idag har jag varit i kyrkan med alla skolbarn. Tvåorna hade övat in några sånger och det va så himla himla vackert! Jag grät inte, men jag var riktigt rörd.. 
Så den här veckan kommer jag göra två kyrkobesök, lite skumt. Får se om Lage och hans körpolare kan slå tvåornas fantastiska framträdande och få mig att gråta imorgon! Ivar kommer definitivt röra mig till tårar på torsdag när han ska vara pepparkaksgubbe.


(Just nu försöker jag jobba lite mer med stycken, allt för Eriks skull.)

Kommentarer
Postat av: Wagner

Föredömligt!

Däremot skulle det inte skada med ytterligare ett mellanslag... :) Men jag läser ändå!

2007-12-07 @ 21:05:05
Postat av: Anna

Det är så sant... Alltså jag var nog lite väl hård i min blogg häromdagen då jag dömde sexornas luciatåg i Rävlanda... helt ärligt var det nån låt där mitt i den falska röran som fick mig lite darrig på läppen, så där mysflinande darrig liksom, det VAR faktiskt vackert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback