SliskGöran... Hu!

Det känns som om Göran Hägglund är överallt. Och på förstasidan i DN idag står det att kd spurtar nu i slutet. Jag tror jag håller på att bli hjärntvättad av hans falska leende och "Ja! Vi värnar om familjen!" Det gör mig spypärdig. Det var någon som var snäll och tog ner Göran-plakatet utanför skolan förra veckan men nu är den uppe igen. De måste ha något nätverk här i Mölnlycke... Moderaterna däremot, de har fortfarande inte fixat Reinfeldt fast hans plakat varit huvudlöst i rondellen i många dagar nu.
Reinfeldt tycker jag ju har fel om mycket, men Göran Hägglund och de andra i kd är ju himla läskiga. Det känns extra läskigt nu när jag läser om den intoleranta kristna högern i USA och vad de ställer till med. Och jag blev rädd när jag läste Marlenes blogg idag:
http://wondergirl.blogg.se/130906103123_skit_eller_skit.html
Lika lite som jag vill att sverigedemokraterna ska få någon makt, vill jag att kd ska få det. Det är samma skit. Nästan. De utgår inte från att alla människor har samma värde och därför ska ha samma rättigheter. Känns jävligt omodernt. Väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback