Uppsving!

Jag hatar pedagogiskt ledarskap. Det är en stor energitjuv! Jag har "missat" lektionerna i flera veckor nu. Jo, jag var ju sjuk en vecka och Ivar en annan.. Men jag vill verkligen inte gå dit! Det tar emot. Idag gick jag dit för att redovisa min ledarskapsintervju jag gjort med Robert Damberg. Trodde jag. Jag får säkert lämna in något skriftligt sen får jag fick inte berätta om det idag.
Det är så dålig stämning på lektionerna. Läraren är ironiskt nog väldigt opedagogisk. Hon är väldigt bra på att snacka men hör eller ser ingen annan än sig själv verkar det som. Det ger ingeting att gå på hennes lektioner.

Förra veckan var jag helt sjukt stressad över ett prov i samhällskunskap jag hade i torsdags. Jag har inte riktigt stressat ner än.. Global ekonomi är ju inte min grej. Och provet var rätt svårt och jag hann inte skriva klart innan provtiden var ute så jag trodde det gick jätte dåligt. Föreställda mig i huvudet att jag fått g på provet och att det drog ner hela betyget på kursen. Men jag fick MVG! Känns jätte konstigt. Det gick ju dåligt och jag fick MVG? Det gjorde i alla fall min dag. Nu har jag lite ny energi till veckans uppgifter. Först pedagogiskt ledarskap som jag kände mig helt deprimerad av och så räddades dagen av det här!

Kommentarer
Postat av: åsa

supergrattis till MVGet, duktiga sofia!

2006-12-05 @ 07:53:29
Postat av: wagner

Ja verkligen! När jag läste ped ledarskap så var det den bästa kursen jag läst. Tänk att lärare betyder så mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback